Ми учні середньої школи, яких цікавлять інформаційні технології та математика і все що пов'язано з ними, запрошуємо усіх однодумців до цікавого проекту вчителя математики та інформатики Чепелюк Христини Павлівни «Натхнення потрібно як в поезії, так і в ...» .
Якщо ви бажаєте навчитись:
- розв'язувати задачі різними способами, не затрачуючи сил, та шукати застосування у повсякденому житті;
- познайомитися з різними видами інтерактивного спілкування;
- навчитися створювати та користуватися блогами;
- використовувати можливості для створення та користування вікі-сторінок.
І НАЙГОЛОВНІШЕ!!!!!
Внести свій вклад у це, та провести час з користтю - МИ ЗАПРОШУЄМО ТЕБЕ ДО ПРОЕКТУ У СКЛАДІ ГРУПИ "ТЕОРЕТИКИ"!!!!!
Під час роботи у проекті ти знайдеш відповіді на такі запитання:
- Чи важлива подібність?
- Чи може природа бути геометричною?
- Чи використовували древні знання про подібність трикутників?
- Де можна використати подібність трикутників?
- Які трикутники називаються подібними?
- Які існують ознаки подібності трикутників?
- Як знайти периметр трикутника?
- Де в природі ми зустрічаємося з геометрією?
- Які геометричні фігури нас оточують?
- Які трикутники є подібними?
- Якщо трикутники є рівними то чи є вони подібними?
- Чи часто в своїй повсякденній діяльності ми використовуємо подібність?
- Як скласти відношення відповідних сторін подібних трикутників?
- Чи можуть бути подібними прямокутний і тупокутний трикутники?
- Чи можуть бути подібними гострокутний і тупокутний трикутники?
- Чи подібні рівносторонні трикутники?
- Як пов’язані периметри подібних трикутників?
ПРИЄДНУЙТЕСЬ!!! І НЕХАЙ УСІ ВАШІ ЗАВДАННЯ БУДУТЬ ВДАЛИМИ! .
Немає коментарів:
Дописати коментар