Наші завдання

Під час проекту перед нами поставлено низку завдань:


  1. Виділити основні поняття подібності трикутників та виділити головне.
  2. Виділити та проаналізувати древні знання про подібність трикутників.
  3. Виділити та оцінити теоретичні знання про подібність трикутників знайдених в підручниках.
  4. Виділити та зробити висновок про основні можливості подібних трикутників.
  5. Виділити основні ознаки подібності трикутників та порівняти їх.
  6. Порівняти та проаналізувати такі поняття як подібні та рівні трикутники і їх ознаки.
  7. Оцінити наскільки є важливими подібні трикутники у повсякденному житті.
  8. Порівняти та оцінити подібність прямокутних, гострокутних та тупокутних трикутників.
  9. Створити блог на дану тему
  10.  Прийняти участь  у шкільній презентаційній кампанії учнівських інформаційних проектів – «Натхнення потрібно як в поезії, як і в ... »
ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ: вміння застосовувати набуті знання, дає можливість користуватись ними у повсякденному житті, а саме при знаходженні висот (довжин) об'єктів без застосування до них вимірювальних приладів, що ґрунтуються на використанні пар подібних трикутників.


Немає коментарів:

Дописати коментар