- Виділити основні поняття подібності трикутників та виділити головне.
- Виділити та проаналізувати древні знання про подібність трикутників.
- Виділити та оцінити теоретичні знання про подібність трикутників знайдених в підручниках.
- Виділити та зробити висновок про основні можливості подібних трикутників.
- Виділити основні ознаки подібності трикутників та порівняти їх.
- Порівняти та проаналізувати такі поняття як подібні та рівні трикутники і їх ознаки.
- Оцінити наскільки є важливими подібні трикутники у повсякденному житті.
- Порівняти та оцінити подібність прямокутних, гострокутних та тупокутних трикутників.
- Створити блог на дану тему
- Прийняти участь у шкільній презентаційній кампанії учнівських інформаційних проектів – «Натхнення потрібно як в поезії, як і в ... »
Наші завдання
Під час проекту перед нами поставлено низку завдань:
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар